MiaPe -

Alla inlägg under februari 2014

Av Mia Persson - 10 februari 2014 22:14

.. Jag som lovade mig själv att hålla det här kontinueligt, det gick ju bra!


AnyWay, Några Av mina mål börjar närma sig och det känns super!

*Jag har numera börjat med skoterkortet.

*Mitt mål att bli bättre på mat känns på något sätt inte helt omöjligt, då jag börjat på ett nytt jobb, i delin :)

* Dessutom har jag och Leo precis flyttat till en jättemysig källarlägenhet, vilket var mitt största mål för detta år.. såå jag är såå nöjd :)


Dagarna tillbringar jag numera med att jobba, packa, packa upp, städa, plugga, jobba, packa, packa upp, städa, plugga osv. Sjuukt trött, men ack så roligt.. 


BTW måste jag få skryta lite.. idag efter jobb, städning, bilfönster städning, stor sopsortering, shopping, kommer jag hem med massa påsar, hoppar ur bilen och möter två barns blickar.. så pass att jag är tvungen att säga hej.

Tillslut frågar de om de får låna min telefon för att ringa hem, självklart! 

De får inget svar och förklarar att det tappat bort sina pengar och inte orkar gå hem, så jag bestämmer mig för att skjutsa hem dem. Jobbar man på karman vettu :)

 

Nu en gó drink & sen läggdags. Sleep tight my friends!!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards