MiaPe -

Direktlänk till inlägg 8 april 2014

MEN.

Av Mia Persson - 8 april 2014 20:26

Här sitter jag, taggad till tusen, på att göra massor. Men orken? Som bortblåst!


Inser att jag har ett problem.. Min vilja. Viljan att vara överallt, viljan att göra allt man borde, viljan att göra allt roligt och inte minst viljan att göra det man har i sitt huvud, för jag lovar er.. där gror det in i djävulskt(?) med bra ideér.. Jag vill helt enkelt så mycket, att jag inte orkar någonting. Nu hoppas jag dock att detta beror på något virus i kroppen som försvinner snart..då jag igår hade frossa och började blöda näsblod. FÖR SNART, ska jag ta världen med storm :)


Just nu är det "cillmode" deluxe.


Ligger i Soffan och har gjort det sedan jag slutade kl 16 idag..SÅÅ JÄVLA SKÖNT VA! 

Trots att jag inte haft så jobbiga dagar, så har det varit fullspäckade dagar. Jobbet är faktiskt riktigt roligt och jag trivs kanon.. men. Alltid ett men :) Det sliter.. man ska vara överallt, hinna med det mesta och inte minst.. låtsas att man är bra på det man gör ;) Vilket sliter mest.. haha. Missförstå mig rätt. Det är det här jag vill. Utvecklas. 

Förutom jobb då, så har jag följt med Leo ner till GBG då han gjorde intagningsprov för pilot.. Jättemysiga dagar, men som sagt.. ändå på språng. 

Det har varit konserter, middagar, annat jobb, Bio osv. Jag klagar inte. Det har bara varit hur kul som helst och jättemysigt. MEN ;) Det är något speciellt, med att bara få sitta hemma, i soffan och samla krafter. 

Väskan borde packas upp, en tvätt tvättas osv. MEN, det får bli en annan dag. :) Just nu njuter jag. 


PEACE OUT MINA VÄNNER!




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia Persson - 12 maj 2014 10:42


Har precis druckit en underbar morgondrink och nu sitter jag här och svarar på lite mail, medan det pirrar i ansiktet och man blir röööd som en tomat. Drinken har den tendensen, när jag har tid att sitta still och känna efter. Det har jag idag, för j...

Av Mia Persson - 11 maj 2014 20:49


Känner ni igen känslan? När man har uppnått något som man så länge kämpat för? Jag pratar nog om känslan att få som man vill helt enkelt. Ni vet, när man tillslut är klar med kursen man så länge kämpat med, eller när man får jobbet man strävat e...

Av Mia Persson - 11 april 2014 23:26

Ledig dag. Solen skiner in genom fönstret. Sängen skriker efter mer. Jag stannar.   Drog någon timme senare, ett sms till min fina vän Emmi, även kallad "min finvädersvän" och en timme senare var prommisen ett faktum. Många planer smides. L...

Av Mia Persson - 10 februari 2014 22:14

.. Jag som lovade mig själv att hålla det här kontinueligt, det gick ju bra!   AnyWay, Några Av mina mål börjar närma sig och det känns super! *Jag har numera börjat med skoterkortet. *Mitt mål att bli bättre på mat känns på något sätt inte h...

Av Mia Persson - 24 januari 2014 20:43


..2014. Snart har en månad av det nya året gått och och här sitter jag i sängen och laddar inför ännu en arbetshelg. Ganska sjukt att man är påväg att bli arbetslös, och vips så jobbar man varenda dag istället ;) Dock tycker jag att det är kul att ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards